Zřízení certifikátu

Pro komunikaci se zdravotními pojišťovnami prostřednictvím portálu ZP potřebujete pro přihlášení a ověření tzv. elektronický certifikát.

Rádi Vám pomůžeme s jeho zřízením a následnou registrací na portály ZP.

  1. Vytvoření smluv pro zřízení certifikátu na www.postsignum.cz
  2. Vytvoření elektronické žádosti o certifikát

  3. Záloha žádosti na pevný disk

  4. Po Vaší návštěvě CzechPointu, který je dnes na většině poštovních úřadů provedeme vytvoření certifikátu

  5. Zálohu certifikátu ve formátu PFX pro další využití při podepisování dokumentů či exportu do dalších PC

  6. Registraci a napárování certifikátu na portálech ZP

  7. Hlídáme platnost certifikátů (u postsignum.cz je platnost certifikátu 1 rok)

  8. Obnova certifikátu

  9. Následné napárování certifikátu na portály ZP po jeho obnově